Apocalypto - Kıyamet (2007) Replikleri

Korku bir hastalıktır. Sürünerek onu kabul eden herkesin ruhuna girer. Senin huzurunu lekelemiş bile. Seni korku ile yaşamanı izlemek için yetiştirmedim. Kalbindeyken savaş onunla. Köyümüze getirme.
İnsan dedi ki; “Daha iyi görmek isterdim”. Akbaba şöyle karşılık verdi; “ Benim gözümle gücümü alacaksın .”
Ve yine insan dedi ki; “Çok güçlü olmak isterdim”, jaguar cevap verdi; Benim gücümü alacaksın .
Sonra insan yine dedi ki;Yeryüzünün sırlarını bilmek isterdim” Yılan cevap verdi; “Ben sana göstereceğim .”
Sonunda insan tüm hayvanlardan kazanacağı tüm yetenekleri alınca gitti .
Baykuş bütün hayvanlara dedi ki ; “ Artık insan çok şey biliyor ve çok şey yapabilir .”
Geyik dedi ki;” İnsan tüm istediklerine kavuştu . Artık kaderi son bulacak .”
Yine baykuş; “Hayır, o insanda bir delik gördüm. Asla doyuramayacağı açlık kadar derin bir delik . Onu hüzünlendiren ve daha fazlasını istemesine neden olan şey bu .”
Durmadan almayı sürdürecek ve ta ki dünya şöyle diyene kadar ” Daha fazla veremeyeceğim ve verecek bir şeyim kalmadı .”
Yazıyı Paylaş :

Yorum Gönder